Kontakta oss
Här på Eurotoys vill vi alltid hjälpa till, oavsett om det är frågor om en specifik leksak eller det stora pooläventyret.
Om du har frågor om din beställningsstatus eller spårnings- och spårningsnummer kan du vanligtvis hitta svar på din orderbekräftelse, fraktmeddelande eller under din profil (ditt konto hos oss). På ditt kvitto kan du också se förväntat leveransdatum.
Om din beställning har skickats kan du följa paketet på ditt track & trace - nummer eller så kan ni kontakta transportören direkt om frågor angående leveransdatumet.
PostNords kundtjänst: (+46) 0771-33 33 10
Kundtjänst UPS: (+46) 077-662 20 77
Om du har frågor om någon av våra produkter är du mycket välkommen att kontakta Eurotoys kundtjänst via telefon eller e -post.
Telefon: (+46) 0770 455 688 (Engelsk och dansk support)
E-mail: servicecenter@eurotoys.dk (Svensk support)
Telefontider:
Måndag - fredag 10:30 till 12:30
Om du har frågor om en reklamation kan du också kontakta tillverkaren direkt och spara tid.
Eurotoys B2B grossist
Om du vill ha ett erbjudande eller regelbunden leverans av leksaker och möbler för återförsäljning, se mer information på: b2b.eurotoys.net eller kontakta oss på 70 4000 60 / e-post b2b@eurotoys.dk
Eurotoys inköpsavdelning
Vill du bli leverantör? Skicka e-post till Eurotoys inköpsavdelning: indkob@eurotoys.dk
Eurotoys Marketing
Vill du:
- erbjuda registrering i sökmotor, på portal eller annan form av verksamhetsregistrering.
- erbjuda ett marknadsföringssamarbete med Eurotoys.
Eurotoys Sponring
Eurotoys deltar för tillfäller inte i sponsring.